وراجی‌های بی‌ادبانه ...
نوشته شده توسط : perana

* دلم می‌خواهد طوری احساساتی بشوم که بعدش فقط بگویم : آه! غیر قابل توصیف بود ...

* من رفیقی دارم که بهم اجازه می‌دهد زیاد حرف بزنم و وسط حرف‌هاش بپرم ... حالا این عادت رویم مانده و حرف همه را قطع می‌کنم ... دیروز که با خودش حرف می‌زدم یک‌هو به خودم آمدم دیدم چقدر این‌کارم بی‌ادبانه است ... شما مثل من نباشید ... با وقار اجازه بدهید دیگران خودشان را ابراز کنند ... حتی کسی که به شما مجوز وراجی داده است ...


* یا صفرم یا صد ... این مرض است که دارم ... می‌دانم ... یا وراجم یا ساکت ... همه‌اش هم بستگی به طرف مقابلم دارد ... 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: